جنگ اسنپ و تپسی

جنگ اسنپ و تپسی

جنگ وایرالی

✅این روزها کمتر کسی هست خبر پیاده کردن مسافر اسنپ توسط راننده آتش به اختیار آن در اتوبان را نشنیده باشد.
با دقت که بررسی می کنیم متوجه نکاتی می شویم که این اخبار و داستان ها کاملا حساب شده پیش رفت و یک حمله موشکی به اسنپ توسط رقیبان آن بوده.

✅همیشه در دنیای تجارت رقابت جوانمردانه نیست و این جزو جدای ناپذیر مارکتینگ است .چه اپل با سامسونگ چه بی ام دبلیو با بنز چه کوکا کولا با پپسی و نمونه داخلی آن دیوار با شیپور باشد حال این درگیری اینبار به ضرر اسنپ و به کام ..... شد

✅چگونه می شود یک کارمند باز نشسته دستگاه های دولتی که حقوق مکفی دارد راننده اسنپ می شود ؟چگونه توئیت یک خانوم به شدت ری توئیت می شود که در صورتی که دیده شدن یک فرد عادی در توئیتر در این حجم غیر قابل باور است و همچنین 2 روز بعد راننده اسنپ در برنامه های تلوزیونی حضور پیدا می کند و این داستان تبدیل به ترند خبری ایران می شود و بعد به دنبال آن هم تیر خلاص به اسنپ یعنی کمپین های پاک کردن نرم افزار اسنپ از روی گوشی .

✅حال راننده اسنپ معروف هر روز در اخبار و برنامه های تلوزیون و تجلیل از آن و خانوم مثلا مورد ظلم واقع شده اکانتش در توییتر غیب می شود و با اکانت جدیدی اظهار ندامت می کند.پشت این تفکر وایرالی هر تیم یا اتاق فکری بوده باید تبریک گفت که بسیار حساب شده عمل کردند و دقیقا نقطه ای را دست گذاشتند که جامعه ما بر روی آن بسیار ضعیف است یعنی جو احساسات

✅ما صحبتی بر نقد حجاب یا امر به معروف نداریم و در جایگاه نقد آن هم نیستیم ولی باید جامعه ما که دارای بیشمار تحصیل کرده می باشد نباید با یک خبر وارد زمین بازی شود که کمپانی های تاکسی های اینترنتی برای ما پهن کردند شوند و بزارند آنها مانند چوپان های گله گوسفند رفتار کنند و هر جهتی به احساسات ما دهند.

⚠️نتیجه گیری:
مشخص کننده برنده این جنگ ها همیشه میزان پول و قدرت یک کمپانی نیست بلکه برنده جنگ را تئوری و مغزها یک کمپانی مشخص می کند

✍️دکتر وحید صنعتی

مطالب مرتبط:

پاسخ

* نام:
* ایمیل: (منتشر نشده)
   وب سایت: (آدرس سایت باhttp://)
* توضیح: